Kvalitets musikudstyr til tyske priser

Søg produkter

Kategorier
Producent

Nyhedsbrev

Email address:


mobilpay swipp banner

Reklamation

MegaMusic kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition henvises du til at oprette en returseddel online. Denne returseddel udfyldes og returneres sammen med varerne. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Når du handler på MegaMusic har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Varer der returneres med reklamation, bliver repareret eller erstattet af en ny leverance indenfor 7 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Vælg en af de årsagskoder du blive præsenteret for. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Returadressen er:

Mega Music
Møltoftvej 6
8660 Skanderborg
Denmark

Søg produkter

Kategorier
Producent

Nyhedsbrev

Email address:


mobilpay swipp banner

Top